Temps enrere vaig començar a escriure reflexions en un blog personal, allò de pensar en veu alta. Amb el temps i per la meva afició a la fotografia s'ha anat transformant en un espai on comparteixo els meus treballs fotogràfics.

divendres, 31 d’agost del 2012

Besiberri i Estany Negre

Compaginar la fotografia i la muntanya es fa difícil. Aquesta vegada ho he intentat destinant un dia per la ruta i un altre per la captura d'imatges, però com de costum les llums no les podem programar.


Malgrat això, un dels objectius de la sortida és va assolir: El Massís del Besiberri en el Parc d'Aiguestortes vistos des dels voltants del Refugi Ventosa i Clavell. En tres moments diferents,  una visió nocturna i dues de matinals.


Afegeix la llegenda



10 comentaris:

  1. totes tres son molt maques, moments diferents en que la natura expresa la seva bellesa, la feta de nit té aquest plus que donen els paisatges en aquestes condicions amb un toc màgic i sublim.

    Una abraçada Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Ramon. La natura ens dona aquestes variants, cal tenir la paciència (que jo moltes vegades no tinc) per estar-hi a punt per captar-les.

      Elimina
  2. Un lloc impressionant, igual que les fotos!
    Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Gemma. Si, es ben veritat un lloc espectacular !!!!

      Elimina
  3. Increïble. Ho hauré de provar. De les tres, potser per no tenir l'oportunitat de gaudir-ne, em quedo amb la nocturna. Però només per això ja que les 3 m'agraden.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ramon, gràcies pel teu comentari.
      D'aquesta sortida m'ha quedat alguna localització per treballar una mica més. Tot es proposar-s'ho i fer una sortida plegats.

      Elimina
  4. Hola Jordi,
    Entro per primera vegada al teu bloc i m'he quedat gratament sorprès per la teva manera de captar un mateix paisatge en diferents hores del dia. M'encanten las tres imatges, de la primera destacaria el misteri que l'envolta, de la segona la llum que ho omple tot i de la tercera els magnífics reflexes que es al primer lloc cap on se'n van els ulls.
    Et posaré en el meu blog-roll i així podré visitar-te cada vegada que facis una entrada nova.
    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina
  5. piękne te podświetlone szczyty!!!.., pozdrawiam

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...