Temps enrere vaig començar a escriure reflexions en un blog personal, allò de pensar en veu alta. Amb el temps i per la meva afició a la fotografia s'ha anat transformant en un espai on comparteixo els meus treballs fotogràfics.

diumenge, 9 de desembre del 2012

Paisatge industrial

Acostumats a imatges de paisatges "bonics" i després d'una posta de sol sense cap núvol varem acabar-ho amb una sessió al polígon químic de Tarragona.

Les llums i les composicions també tenen el seu atractiu. Un paisatge ben diferent al que us tinc acostumats, oi?
Germanes

Refineria

Darrere les oliveres

9 comentaris:

  1. Unes imatges amb un atractiu indiscutible. Un paisatge diferent, potser no bucòlic, però ple de color i llum.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. rozświetlone tysiącem świateł...., bardzo efektowne!..pozdrawiam Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Barbara... Es una refineria de petroli en una zona industrial de Tarragona, on varem fer una sessió amb una companya fotògrafa que hi tenia desig .....

      Elimina
  3. Hola Jordi!!
    La primera i la segona imatge són les que més m'agraden, ......i especialment la primera!!!
    ....Mira que cada vegada, quan anys enrere anavem amb la familia a Port Aventura i tornavem de nit, passavem prop d'aqui, ....i a mi ja em semblava que aquest joc de llums i colors a la nit era una guapada, i ara amb les teves imatges em fàs venir aquells bons records!!!! ;-)))
    Salut!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les imatges ens fan reviure records, ben cert.

      Els meus son de viatges de retorn a casa després de passar uns dies amb amics de la Sènia. Ja en fa uns quants.

      M'agrada que t'agradin ... i si la primera és la que mes m'agrada...

      Elimina
  4. Moltes gràcies Mina per la teva visita i comentari

    ResponElimina
  5. Si, unes fotografies ben diferents al que acostumes a mostrar, pero aquestes també tenen una gran bellesa visual. M'agraden les tres, però la primera la veig impecable, suposo que la boníssima definició i els colors, fan que m'enganxi la mirada.

    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si... a mi m'atrauen les dues torres elèctriques, un contrast a la resta.

      Gràcies per la visita i comentari...

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...