Temps enrere vaig començar a escriure reflexions en un blog personal, allò de pensar en veu alta. Amb el temps i per la meva afició a la fotografia s'ha anat transformant en un espai on comparteixo els meus treballs fotogràfics.

diumenge, 26 de gener del 2014

Orquestra de violoncels

Joves, estudiants, grups novells, tenen dificultats en poder mostrar el que saben fer i quan tenen l'oportunitat l'escena no té els requisits mínims il·luminació, escenografia, .... Aquesta vegada els alumnes d'en Daniel Regincós (limoncello) i el Conservatori de Sant Cugat varen poder gaudir de condicions per ensenyar-nos el que saben fer. I bé que ho varen fer.

Carites Salt s'hi va afegir a la festa donant un contingut solidari a l'esdeveniment.








10 comentaris:

  1. Bon reportatge per "desintoxicar-te" del Fluvià. M,agrada molt el contrast entre els colors marronosos dels instruments i la foscor de la sala. De fet, per la part que em toca, sempre m'ha agardat la fotografia amb els focus d,un escenari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies pel teu comentari Ramon. A vegades m'interesso per altres camins a veure on porten. Alguna vegada arribo a lloc i d'altres embarrancat.

      Elimina
  2. M'agrada molt el reportatge, especialment les que són un primer pla amb desenfoc al fons. Tenen molta calidesa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, en tinc les dues versions enfoc/desenfoc i desenfoc/enfoc.Hi han dues verticals amb aquest joc.
      Gràcies Careme

      Elimina
  3. Un reportatge molt guapo,Jordi!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Com és habitual amb tu, no tant sols aportes bones imatges, si no que a més dones un contingut de coneixement i informació que t'agraeixo.
    Gràcies Jordi.
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta és la meva intenció. Explicar alguna història, afegir algun contingut.

      Moltes gràcies per la teva visita i els comentaris Ramon

      Elimina
  5. Excel·lent reportatge i precioses fotos Jordi. M'agraden molt!!!
    Salut i fotos.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...